Preis:
41.40 EUR (kostenfreier Versand)
Preis inkl. Versand:
41.40 EUR
Alle Preisangaben inkl. USt
Verkauf durch:
Fundus-Online GbR
Daniel Borkert/Gilbert Schwarz/Urban Zerfaß
Kurfürstenstr. 14
10785 Berlin
DE
Zahlungsarten:
Rückgabemöglichkeit:
Ja (Weitere Details)
Versand:
Paket / DHL-Paket
Lieferzeit:
1 - 3 Werktage
Beschreibung:
192 S. Mit zahlr. auch farb. Abb. Gebundene Ausgabe mit Schutzumschlag.
Bemerkung:
Umschlag leicht berieben, sonst gutes Exemplar. - Type can be emotive, expressive, illustrative and interpretive. The designers featured in Type Graphics: The power of type in graphic design have managed to transform expectations and create startling designs that challenge static notions of the role type plays in design. Work from a diverse pantheon of internationally known designers captures the fluidity, the sensitivity and the art of designing with type. These stylists and practitioners of typographic virtuosity provide a range o work which has individuality, attitude and graphic flair. Collectively they demonstrate the power of type in contemporary design: Plazm -- Rudy VanderLans -- Scott Clum/Ride Studio -- Rodrigo Xavier Cavazos/PsyOps -- Leonardo Sonnoli -- David Carson -- Phil Baines -- DJ Stout -- Jeremy Tankard -- DonZinzell -- Torben Wilhelmsen -- Henrik Birkvig -- Susan Mitchell/ Farrar Straus & Giroux -- Stephen Farrell/Slipstudios -- Fred Woodward/Rolling Stone -- Louise Fili -- Neville Brody/ Research Studios -- Petrvan Blokland -- Smay Vision -- Michael Ian Kaye -- Typerware -- Why Not Associates -- Laurie Haycock Makela -- Jonathan Barnbrook. ISBN 9781564967145